Zapisz się do newslettera

FAQ

A oto lista najczęściej zadawanych pytań:

Czy mogę zabrać ze sobą psa?
Nie. Niestety hotel nie akceptuje zwierząt. Uprzejmie prosimy o zapewnienie dobrej opieki swoim pupilom na czas pobytu w hotelu.

Czy w pokoju jest suszarka do włosów?
Tak. Każda łazienka wyposażona jest w suszarkę do włosów.

Czy w łazience jest wanna czy prysznic?
W każdej łazience znajduje się prysznic. Wyjątek stanowi Apartament Kapitański wyposażony w wannę.

Kiedy rozpoczyna i kończy się doba hotelowa?
Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu Gościa z hotelu.

Czy mogę przyjechać do hotelu przed rozpoczęciem doby hotelowej lub zostać dłużej?
Jeżeli pokój będzie posprzątany i gotowy na przyjazd Gościa przed rozpoczęciem doby hotelowej to oczywiście wcześniejsze zameldowanie będzie możliwe. W przypadku przedłużenia doby istnieje możliwość zajęcia pokoju przez godzinę/dwie dłużej, jednak tylko i wyłącznie w przypadku, gdy na dany pokój nie będzie kolejnej rezerwacji. W obu przypadkach niezbędne jest zgłoszenie takiej prośby do recepcji hotelu z odpowiednim wyprzedzeniem.

W jakich godzinach serwowane są śniadania?
Śniadania serwowane są w godzinach 7:00-10:00 od poniedziałku do piątku oraz 8:00-11:00 w soboty, niedziele i święta.

Czy muszę zabierać z sobą wszystkie niezbędne sprzęty dla małego dziecka?
W Hotelu dostępne są niektóre udogodnienia dla małego dziecka: łóżeczko turystyczne, wanienka oraz fotelik do karmienia.

Czy parking jest dodatkowo płatny?
Nie. Parking hotelowy jest wliczony w cenę noclegu.

Czy parking jest strzeżony?
Nie. Parking hotelowy nie jest strzeżony, lecz wjazd na parking zamykany jest szlabanem.

Dlaczego muszę dopełnić obowiązku meldunkowego?
Obowiązek meldunkowy wymagany jest prawem oraz względami bezpieczeństwa w hotelu. Obowiązkiem tym objęte są wszystkie osoby dorosłe. W procedurze może pomóc Państwu recepcjonista, wypełniając za Państwa kartę meldunkową po okazaniu dowodu tożsamości.

Czy informacje dotyczące mojego pobytu są poufne?
Tak. Informacje dotyczące danych osobowych oraz pobytu Gościa są zawsze poufne i nie udzielamy ich osobom postronnym.

Czy mogę  dostać dodatkowe poduszki/ koce/pościel antyalergiczną do pokoju?
Tak. Prosimy o telefon do recepcji. Służba pięter niezwłocznie dostarczy do pokoju zamówione wyposażenie.

Czy mogę palić papierosy na terenie hotelu?
Nie. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz palenia papierosów.

Czy mogę skorzystać ze śniadania wcześniej, przed oficjalną godziną rozpoczęcia śniadań?
Dla każdego Gościa wyjeżdżającego w nocy lub w godzinach wczesno porannych zapewnimy pakiet śniadaniowy na wynos w postaci suchego prowiantu. Prosimy o zawiadomienie recepcji o takiej potrzebie w dniu poprzedzającym wyjazd.

Jak mogę odzyskać rzecz pozostawioną w hotelu?
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez Gościa mogą zostać odesłane na jego koszt na wskazany adres. W innym przypadku hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij