Zapisz się do newslettera

Regulamin

Szanowni Goście!

Bardzo prosimy o zaznajomienie się z regulaminem hotelowym, który służyć ma zapewnieniu naszym Gościom spokojnego i bezpiecznego pobytu. Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu.

§ 1
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

§ 2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

§ 3
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
2. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.

§ 4
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi pracownikom hotelu niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
a. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
b. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,
c. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
d. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
e. w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

§ 5
1. Hotel zastrzega sobie prawo naliczenia dodatkowej opłaty w wysokości 100% standardowej ceny noclegu za palenie w pokoju dla niepalących. Celem opłaty jest pokrycie kosztów dodatkowej doby podczas, której pokój będzie wietrzony i w razie potrzeby kosztów wynajęcia specjalnego sprzętu do ozonowania pokoju.

§ 6
1. Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a. udzielanie informacji związanych z pobytem i z podróżą,
b. budzenie o oznaczonej godzinie,
c. przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w skrytkach depozytowych lub sejfie hotelowym, w czasie pobytu gościa w hotelu,
d. przechowywanie bagażu – hotel może odmówić:
– przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa,
– przyjęcia na przechowanie rzeczy niemających cech bagażu osobistego.

§ 7
1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, w zakresie określonym przepisami art. 846-851 Kodeksu Cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§ 8
1. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie.

§ 9
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.

§ 10
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobom, które naruszą tę zasadę.

§ 11
1. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.

§ 12
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym, będą odesłane na adres przez gościa wskazany na jego koszt. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.

PRANIE I PRASOWANIE
Zamówienia przyjmujemy od poniedziałku do piątku (oprócz sobót, niedziel i świąt). Chęć skorzystania z usługi prosimy zgłaszać w recepcji telefonicznie. Bieliznę oddaną przed godziną 9:00 otrzymacie Państwo w tym samym dniu. W szafie znajduje się torba na bieliznę i odzież. Rzeczy przeznaczone do prania prosimy wpisać na listę i wraz z nią umieścić je w torbie.

PRZEDŁUŻENIE POBYTU
Jeżeli zdecydują się Państwo przedłużyć swój pobyt w naszym hotelu, prosimy o skontaktowanie się z pracownikami recepcji przed godz. 9:00.

PRZYBORY DO SZYCIA
Podstawowy zestaw przyborów do szycia odnajdziecie Państwo w szufladzie biurka.

POŻAR
W przypadku ogłoszenia alarmu pożarowego lub jakiegokolwiek zagrożenia, należy opuścić hotel, korzystając z klatki schodowej. Prosimy nie korzystać z windy hotelowej. W czasie pożaru zostaje ona unieruchomiona na parterze.

REKREACJA
Amatorom wycieczek rowerowych służymy własną wypożyczalnią rowerów, a wielbicielom wodnych atrakcji zapewniamy nie tylko uroki orłowskiej plaży, lecz również masaż wodny w naszym pokoju kąpielowym.

RESTAURACJA
Serdecznie zapraszamy do hotelowej restauracji, serwującej dania kuchni polskiej i międzynarodowej. Restauracja jest czynna od godziny 17:00 do godziny 22:00.

ROOM SERVICE
Jeśli chcieliby Państwo zamówić posiłki lub napoje do pokoju, zachęcamy do korzystania z room service'u. Zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do restauracji (nr 21).

SEJF
Dla państwa wygody i bezpieczeństwa hotel dysponuje sejfami w pokojach, w których można zdeponować wszelkie wartościowe przedmioty i kosztowności. Aby otworzyć sejf należy wpisać kod *1234#. Po otwarciu się sejfu i włożeniu rzeczy wartościowych należy wprowadzić swój czterocyfrowy kod poprzedzony * i zakończony #. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszkodzenia lub utraty pieniędzy, kosztowności, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Korzystanie z sejfu jest bezpłatne.

APTECZKA PIERWSZEJ POMOCY
Apteczka znajduje się w recepcji hotelu, do Państwa dyspozycji.

BAGAŻ
Przechowalnia bagażu, czynna przez całą dobę, znajduje się w holu budynku. Skorzystanie z przechowalni ułatwią Państwu pracownicy recepcji.

CZYSZCZENIE ODZIEŻY
Państwa zamówienie przyjmą pracownicy recepcji.

DODATKOWA POŚCIEL
Prosimy o kontakt z pracownikami recepcji.

DOBA HOTELOWA
Doba hotelowa kończy się o godz. 11:00. Jeżeli zamierzają Państwo opuścić hotel później lub przedłużyć swój pobyt, prosimy o skontaktowanie się z recepcją do godz. 9:00.

ELEKTRYCZNOŚĆ 220 V
Ze względu na Państwa bezpieczeństwo i zgodnie z przepisami przeciwpożarowymi, bardzo prosimy o nieużywanie grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych niewchodzących w skład wyposażenia pokoju.

GAZETY I CZASOPISMA
Aktualna prasa do państwa dyspozycji znajduje się w restauracji.

KARTY KREDYTOWE
Akceptujemy następujące karty kredytowe: American Express, MasterCard, Maestro, Visa i Visa Electron, Diner’s Club.

ŁĄCZA INTERNETOWE
Każdy pokój wyposażony jest w łącze internetowe.

ŁÓŻECZKO DLA DZIECKA
Hotel dysponuje łóżeczkami dziecinnymi, które na Państwa życzenie dostarczymy do pokoju. Prosimy zwrócić się o pomoc do pracowników recepcji.

POKÓJ KONFERENCYJNY
Stylizowane, kameralne wnętrze, z właściwą oprawą dla spotkań biznesowych i małych konferencji (do 14 osób). Zapewniamy spokój i wygodę, służąc niezbędnym wyposażeniem. Bardziej szczegółowych informacji udzielą Państwu pracownicy recepcji.

SPRZĄTANIE POKOJU
Sprzątanie pokoi odbywa się codziennie rano, a także na każde Państwa życzenie. Jeżeli rezygnują Państwo z usługi, prosimy o wywieszenie informacji „nie przeszkadzać”.

SPECJALNE ŻYCZENIA
Jeśli życzą sobie Państwo specjalnego ścielenia łóżek, większej ilości koców, poduszek lub ręczników, życzenia te spełnimy z przyjemnością. Prosimy o kontakt z pracownikami recepcji.

ŚNIADANIA
Poranne posiłki serwowane są w restauracji od 7:00 do 10:00 od poniedziałku do piątku oraz w dni świąteczne od 8:00 do 11:00

ZAMYKANIE POKOI
Uprzejmie prosimy o dokładne zamykanie drzwi do pokoju, zarówno w czasie przebywania w nim, jak również w momencie jego opuszczania. Prosimy również o niepozostawianie klucza w drzwiach od strony korytarza.

Życzymy przyjemnego pobytu!
Właściciele i Pracownicy
Hotel Willa Lubicz ***

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij