Szanowni Goście!
Bardzo prosimy o zaznajomienie się z regulaminem hotelowym, który służyć ma zapewnieniu naszym Gościom spokojnego i bezpiecznego pobytu. Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu.
§ 1
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§ 2
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§ 3
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.
§ 4
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi pracownikom hotelu niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
- w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§ 5
- Hotel zastrzega sobie prawo naliczenia dodatkowej opłaty w wysokości 100% standardowej ceny noclegu za palenie w pokoju dla niepalących. Celem opłaty jest pokrycie kosztów dodatkowej doby podczas, której pokój będzie wietrzony i w razie potrzeby kosztów wynajęcia specjalnego sprzętu do ozonowania pokoju.
§ 6
- Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i z podróżą,
- budzenie o oznaczonej godzinie,
- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w skrytkach depozytowych lub sejfie hotelowym, w czasie pobytu gościa w hotelu,
- przechowywanie bagażu – hotel może odmówić:
- przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa,
- przyjęcia na przechowanie rzeczy niemających cech bagażu osobistego.
§ 7
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, w zakresie określonym przepisami art. 846-851 Kodeksu Cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§ 8
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie.
§ 9
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
§ 10
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobom, które naruszą tę zasadę.
§ 11
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
§ 12
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym, będą odesłane na adres przez gościa wskazany na jego koszt. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.
PRANIE I PRASOWANIE
Chęć skorzystania z usługi prania lub prasownia prosimy zgłaszać recepcji telefonicznie. Odzież oddaną przed godziną 900 otrzymacie Państwo w tym samym dniu. W szafie znajduje się torba na bieliznę i odzież. Rzeczy przeznaczone do prania prosimy wpisać na listę i wraz z nią umieścić je w torbie.
POŻAR
W przypadku ogłoszenia alarmu pożarowego lub jakiegokolwiek zagrożenia, należy opuścić hotel, korzystając z klatki schodowej. Prosimy nie korzystać z windy hotelowej. W czasie pożaru zostaje ona unieruchomiona na parterze.
ROWERY
Hotel posiada własną wypożyczalnię rowerów.
ŚNIADANIA
Poranne posiłki serwowane są w restauracji od 700 do 1000 od poniedziałku do piątku oraz w dni świąteczne od 8:00 do 11:00
RESTAURACJA
Serdecznie zapraszamy do hotelowej restauracji, serwującej dania kuchni polskiej i międzynarodowej. Restauracja jest czynna od godziny 17:00 do godziny 22:00.
ROOM SERVICE
Jeśli chcieliby Państwo zamówić posiłki lub napoje do pokoju, zachęcamy do korzystania z room service'u. Zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do restauracji (nr 21).
APTECZKA PIERWSZEJ POMOCY
Apteczka znajduje się w recepcji hotelu, do Państwa dyspozycji.
GAZETA CODZIENNA
Aktualna prasa do Państwa dyspozycji znajduje się w restauracji.
KARTY KREDYTOWE
Akceptujemy następujące karty kredytowe: American Express, MasterCard, Maestro, Visa i Visa Electron, Diner’s Club.
SPRZĄTANIE POKOJU
Sprzątanie pokoi odbywa się codziennie rano, a także na każde Państwa życzenie. Jeżeli rezygnują Państwo z usługi, prosimy o wywieszenie informacji „nie przeszkadzać”.
SEJF
Dla państwa wygody i bezpieczeństwa hotel dysponuje sejfami w pokojach, w których można zdeponować wszelkie wartościowe przedmioty i kosztowności. Aby otworzyć sejf należy wpisać kod *1234#. Po otwarciu się sejfu i włożeniu rzeczy wartościowych należy wprowadzić swój czterocyfrowy kod poprzedzony * i zakończony #. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszkodzenia lub utraty pieniędzy, kosztowności, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Korzystanie z sejfu jest bezpłatne.
Życzymy przyjemnego pobytu!
Właściciele i Pracownicy
Hotel Willa Lubicz ***