Regulamin

Szanowni Goście!

Bardzo prosimy o zaznajomienie się z regulaminem hotelowym, który służyć ma zapewnieniu naszym Gościom spokojnego i bezpiecznego pobytu. Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu.

§ 1
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

§ 2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

§ 3
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
2. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.

§ 4
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi pracownikom hotelu niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
a. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
b. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,
c. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
d. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
e. w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

§ 5
1. Hotel zastrzega sobie prawo naliczenia dodatkowej opłaty w wysokości 100% standardowej ceny noclegu za palenie w pokoju dla niepalących. Celem opłaty jest pokrycie kosztów dodatkowej doby podczas, której pokój będzie wietrzony i w razie potrzeby kosztów wynajęcia specjalnego sprzętu do ozonowania pokoju.

§ 6
1. Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a. udzielanie informacji związanych z pobytem i z podróżą,
b. budzenie o oznaczonej godzinie,
c. przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w skrytkach depozytowych lub sejfie hotelowym, w czasie pobytu gościa w hotelu,
d. przechowywanie bagażu – hotel może odmówić:
– przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa,
– przyjęcia na przechowanie rzeczy niemających cech bagażu osobistego.

§ 7
1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, w zakresie określonym przepisami art. 846-851 Kodeksu Cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§ 8
1. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie.

§ 9
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.

§ 10
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobom, które naruszą tę zasadę.

§ 11
1. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.

§ 12
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym, będą odesłane na adres przez gościa wskazany na jego koszt. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.

PRANIE I PRASOWANIE

Chęć skorzystania z usługi prania lub prasownia prosimy zgłaszać recepcji telefonicznie. Odzież oddaną przed godziną 900 otrzymacie Państwo w tym samym dniu. W szafie znajduje się torba na bieliznę i odzież. Rzeczy przeznaczone do prania prosimy wpisać na listę i wraz z nią umieścić je w torbie.

POŻAR

W przypadku ogłoszenia alarmu pożarowego lub jakiegokolwiek zagrożenia, należy opuścić hotel, korzystając z klatki schodowej. Prosimy nie korzystać z windy hotelowej. W czasie pożaru zostaje ona unieruchomiona na parterze.

ROWERY

Hotel posiada własną wypożyczalnię rowerów.

ŚNIADANIA

Poranne posiłki serwowane są w restauracji od 700 do 1000 od poniedziałku do piątku oraz w dni świąteczne od 800do 1100

RESTAURACJA

Serdecznie zapraszamy do hotelowej restauracji, serwującej dania kuchni polskiej i międzynarodowej. Restauracja jest czynna od godziny 1700 do godziny 2200.

ROOM SERVICE

Jeśli chcieliby Państwo zamówić posiłki lub napoje do pokoju, zachęcamy do korzystania z room service'u. Zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do restauracji (nr 21).

APTECZKA PIERWSZEJ POMOCY

Apteczka znajduje się w recepcji hotelu, do Państwa dyspozycji.

GAZETA CODZIENNA

Aktualna prasa do Państwa dyspozycji znajduje się w restauracji.

KARTY KREDYTOWE

Akceptujemy następujące karty kredytowe: American Express, MasterCard, Maestro, Visa i Visa Electron, Diner’s Club.

SPRZĄTANIE POKOJU

Sprzątanie pokoi odbywa się codziennie rano, a także na każde Państwa życzenie. Jeżeli rezygnują Państwo z usługi, prosimy o wywieszenie informacji „nie przeszkadzać”.

SEJF

Dla państwa wygody i bezpieczeństwa hotel dysponuje sejfami w pokojach, w których można zdeponować wszelkie wartościowe przedmioty i kosztowności. Aby otworzyć sejf należy wpisać kod *1234#. Po otwarciu się sejfu i włożeniu rzeczy wartościowych należy wprowadzić swój czterocyfrowy kod poprzedzony * i zakończony #. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszkodzenia lub utraty pieniędzy, kosztowności, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Korzystanie z sejfu jest bezpłatne.

Życzymy przyjemnego pobytu!
Właściciele i Pracownicy
Hotel Willa Lubicz ***

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności

OK, zamknij